søndag den 28. oktober 2007

RSS

Pyh ha, jeg hører vist til de 40 % it analfabeter i dette land!!
Jeg løb ind i noget med at sproget pludselig skiftede til engelsk og så er søndag aften nok heller ikke noget velvalgt tidspunkt.
Nå men jeg fik min reader ind på min iGoogle side og så tager jeg den derfra - jeg kan joløbende vælge RSS når jeg løber ind i noget der er interessant - hvis altså jeg så kan huske hvad jeg gør. Eller kan jeg jo heldigvis bare vende tilbage til vejledningen til opgave 5.
Neb jeg kan helt klart se fordelen ved det, faktisk bruger jeg af og til tid på at checke sider jeg er interesseret i, fordi jeg ikke vil have det ind i min mail bks, da det giver meget støj i forhold til de væsentlige mails.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start